Az általad megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja ki Magyarország területén.
Belföldi és integrált csomagszállítás – a feladó kérésének megfelelően elvégzi a csomagok felvételét a Megbízó által megjelölt helyen, és a csomagok kézbesítését, oly módon, hogy a felvételtől a kiszállításig mindvégig a felügyelete alatt marad.
A küldemény és a küldeményekkel kapcsolatos információk a feladó által is nyomon követhetőek és a kézbesítés igazolása bármikor (elévülési időn belül) vissza keresheti.
A cím változása esetén a futár a címpontosítást és a pontosított címre történő kiszállítást is vállalja.
A szolgáltatásban a sikertelen kézbesítést követi második kézbesítési kísérlet is benne van.
A feladó vagy a címzett rendelkezése alapján a csomag új címen,vagy az eredeti címen de más időpontban kerül kézbesítésre.
Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni,a futárszolgálat a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti részünkre.
Ez esetben a megrendelő köteles az eredeti futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni!
Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi,az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:
Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.
SZÁLLÍTÁSI DÍJ, MAGYARORSZÁGON BELÜL: (Általában 3-4 munkanap!)
Magyarországon, előre fizetéssel Posta csomagautomatára szállítási költség: 1000 Ft
Magyarországon, előre fizetéssel Posta Pontra szállítási költség: 1450 Ft
Magyarországon, előre fizetéssel MPL futárral: 1600 Ft
Magyarországon, utánvételes fizetés MPL futárral: 1950 Ft
CSERELEHETŐSÉG (Magyarország,személyesen vagy utánvéttel) :
Cserére vonatkozó igényed mindenkori iránynyele az ASZF, Vásárlástól való elállás jogában,
rögzítettek alapján történik! (14 munkanapon belül)
A terméket abban az állapotban várjuk vissza amiben kiküldtük részedre, eredeti csomagolásában!
Csere menete: A futár elhozza a csere terméket tőled, ezt webshopunk átvizsgálja, amennyiben mindent rendben talál, küldjük a csere termékedet!
Kritériumok:
– Használt termék
– Címke eltávolítása kivágása
– Kozmetikai termékek által okozott szennyeződés (alapozó, rúzsfolt, dezodor, öblítő)
Ezekben az esetekben a terméket nem áll módunkban cserélni, az ebből adódó szállítási költség a vevőt terheli!
Csere lehetőséget is futárszolgálat biztosítja, amely utánvétellel (1950 Ft), ez a költség a vásárlót terheli.
Bármilyen kérdés esetén hívd az ügyfélszolgálati telefonszámunkat (H-P 8:00-16:00-ig):
+36-30-834-3265. (Az áru személyes átvételére, cseréjére nincs lehetőség!)